dan före dan

Känner ni piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiret ? hiiiiiiiiiiiiih eller är det bara jag som suttit som en liten tre åring och kollat på paketen som ligger under granen hela kvällen? skrattat malin upp i ansiktet för att mitt namn står på det största paketet..

Jag är en hemsk människa jag vet! men jag bara äääälskar julen!

Ännu en gång har jag kollat på filmen som några gjorde i min klass, och jag konstaterar varjegång att jag äääälskar joella sjukt mycket! Hela filmen går liksom ut på de svenska folkets önskningar i jul.
Och då kommer joella och säger helt seriöst, jag önskar mig kuk i julklapp, sen så går det typ ett per klipp till och sen så visar hon med händerna, <---------------------------> så här stor blir la bra.. Asså att jag inte DÖR!


Så jag avslutar detta inlägg med att
jag önskar mig kuk i julklapp!

-

Kommentarer
Postat av: syster

VEMS NAMN VAR DET NU SOM STOD PÅ DET STORA PAKETET? HA? HA? HAA!?





jag vill med ha kuk i julklapp. jag tror jag älskar joella

2008-12-25 @ 01:16:06
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Joella

haha. jag lovar att jag kommer att få höra "fick du vad du önskade dig, joella?" när skolan börjar. :P

2008-12-28 @ 17:23:18
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0