emmalito

Så jävla bra är jag! min kör emmalito vann itmedias körslag idag. VI var outstanding måste jag säga. MEd o helga natt, sjöng vi dem andra av banan, i promise! HAHAH Unni och Lotta körde ÛBERBAS och föll ner på knä ner dem sjäng folk fall nu neder HAHA sjukt kul! 

Dagen har varit sjukt soft´, vi har suttit och kollat på massa olika julgrejer som vi skulle göra, som jag skrev igår. Vi är för jävla balla hela gänget, vilken humor vi har!

Så jag kom hem vid 4, käkade middag gick upp till dagiset och städade, där gick damsugshelvetet sönder så det blev dubbelt arbete vick, torrmoppa, sopa lite och svabba (hur det nu stavas) sjukt jobbigt! var hemma klockan 8. började baka muffins, andra satsen är i ugnen nu, dem ser sjukt fina ut! Nu ska jag göra lite glasyr och fin fina saker, som är till mina töser imorgon. 


snart ska jag och syster sätta på julskivan göra varmchoklad och lägga fluff i :) SUPER GOTT; OCH MYSIGT ;) 

god jul min vänner! 
GOD JUL

Kommentarer
Postat av: unni

muffins...varmchoklad m fluff....dregeeel

2008-12-20 @ 16:51:33
URL: http://hejunni.devote.se
Postat av: unni

svar: HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHA..förlåt

2008-12-20 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0