galet


dagen har varit helt crazy!
mamma körde mig imorse var i skolan klockan 10, jobbade i lite mer än en timma med radioprogrammet sen tog vi bussen tio över tolv, till världskultur museet, där bilder jag tagit i skolan visades :) blev jätteglad när mina bilder blev valda till den stora redovisningen, jag och lisa blev stolta och isabelle blev stolt över mig (A)

Efter museet åkte vi tillbaka till skolan jag joella och sandra, och fortsatte med radioprogrammet, men det kan man lugnt säga att det gick åt helvete, jävla md-spelar! rösten lät som en smurf som pratade så vi åkte hem istället. Jag fick ta bussen genom landvetter för att min buss hem hade slutat att gå. och hemma var jag kvart över sex.

Då tog jag och fixade datan åt yster, sen tog vi och kopplade in min data till den stora tvn i vardagsrummet och gjorde några julskinksmackor var och mumsade samtidigt som vi kolla på "nu är det jul igen." Den är ju bara för underbar, det är en av topp tre julfilmer. Grinchen ligger fortfarande på topp.

Och nu sitter jag i yster rum skriver detta och tittar på grey's, det är ett sjukt äckligt idag, en mans lårben satt fast under hans nyckelben :O sjukt äckligt!!!!!!!!



 bebis systrar :D

Kommentarer
Postat av: ANETTE HJELM

DETTA MÅSTE VARA DE SÖTASTE SMÅ GULLUNGAR

SOM FINNS PÅ BILD.

ÄLSKAR ER OCH ÖNSKAR ER ALLT GOTT PÅ DET NYA ÅRET.



TUSEN KRAMAR ANETTE.

PS! MALIN, JAG ÄÄÄÄLSKAR MITT HALSBAND.DS!

2008-12-26 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0