jul i mitt hus


Efter ett par timmar på jobbet blev det många timmar med singstar framför tv med yster. 80-tal is the shit!
En skön dusch senare då kom moster mosters man och kusin och min älskade mormor. Ett jäkligt gott minijulbord senare somnade jag i mammas knä i soffan framför bingolotto som mormor måste se såklart.. 

nu sitter jag här klockan är 9 och den så kallade söndags ångesten ligger på topp , och jag vet inte hur jag ska klara av denna vecka utan viktoria som lämnar mig imorgon bitti för att flyga till isla margarita, din skitunge! Men underbart kommer hon få det och det är hon värd till tusen.

Men sjukligt trött är jag och jag hoppas att jag kommer att få mer sömn inatt än mina tidigare nätter.

Men jag undrar fortfarande när julkänslan ska komma krypandes, inte ens ett festligt julbord gjorde det för mig. Alldeles för mycket kvar att göra tills julen kan bli en riktig jul!
hhhrhrhrhrhrhjejejkwkwkuuuwöwöggmdmdnn  med det sagt, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0