longtime


Sorry sorry, längesen jag skrev någonting nu.
Men så skönt att jag är klar med allting i skolan, hade min radio sändning i går och mitt html-prov igår och i måndags var matte provet överstökat.

Idag har det varit sjukt nice i skolan, vin har inte gjort någonting, vi hade hela dagen på oss att komma på något juligt att göra i skolan imorgon, detta kom min grupp på för en timme sen, sen gick vi hem och nu klockan 3 är jag hemma :)
Man behöver inte göra det så svårt för sig tycker vi. Så varför inte göra körslaget tänkte vi. Fast med jullåtar, jag vet vi är hemskt smarta. Se bered er mina kära klasskompisar på skönsång till frukost :D

SKa ta bussen halv 4 till allum köpa julklapp till isabelle en julklapp till mig själv, (från tomten såklart) och lite thing som jag ska baka med tills på fredag när min små kommer hit. Typ alla min vänner :D

isabelle, anna, julia, isabelle, julia, lisa, malin, amanda,ida(?), sandra(?), joella (?) och ja, jag är fullt medveten om att jag skrivit julia och isabelle två gånger i rad men jag har dubbelt upp :D


 Nu känner jag för att skriva godjul, så God Jul mina vänner!
GOD JUL 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0