spending all my money

herre jesus!
Vad det har handlats idag :D och det får mig att må så bra!

Svarta jeans
Svart lång stickad kofta
en svart halv henomskinlig tunika
En blommig tunika
svarta tights
mys tofflor
Pälsmössa
Svart t-shirt med lite spets
En båtringad rutig tröja i svart och benvit

Och en julklapp till malin :)

Jag var jätte flitig, allt detta på bara tvåtimmar , jag är mäkta stolt över mig själv, och på allting fick jag 20 % med så det var toppen. Jag är NÖJD :D


Annars har dagen varit lite småjobbig, haft mycket att göra, men jag är i samma grupp som lisa så hon räddar mig väldigt ofta :)

Imorgon är det äntligen fredag, helg och idol :D hahah den lilla idolfjortis som jag är. Och detta firar vi tycker jag med en bild på robin :)
 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TA MIG! haha






nu blir det scrubs och sen nattinatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0