thaTA


varit väldigt effektiv idag också, klockan 16:42 blev idag emma billberg officiellt klar med sitt radioprogram :D så jag tog tio i 5 bussen hem och slutade egentligen kvart i 2. Helst sjukt faktiskt, att jag blivit så "duktig" på sista tiden, Som Anna sa till mig idag, : emma vad gick snett? HAHA du är så jävla söt! Mina dagliga samtal med mårdi när jag åker hem med  bussen är underbara.

MEn hemma var jag vid 10 över 5 och då var det bara upp och städa rummet, bättre på sminket och köra igång, gästerna rullade in, OCh kul vi har haft! SIngstar och "sista minuten" (det momentet som är med i doobidoo om någon har sett det ?!) man är två och två i lag, ena personen står med ryggen mot en skärm där man ser en bildpå en grupp eller en artist. Då ska peronen som står mitt emot en, börja sjunga på en låt som artisten gjort, och om man då säger artist namnet rätt byter man plats och man får poäng :) sjuktkul faktiskt , mitt lag kom två :) malin och helena vann faktiskt.

Singstar dueller och massa skratt, har nog förlängt mitt liv med ett antal år i kväll!

Men dagen ahr varit oerhört lång så jag får nog ta och sova nu.

Klockan är 01:50 och med det säger väl jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joella

vad bra att du hade kul ändå! vi körde också massa singstar. :) it's FUUN!

2008-12-13 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0