time after time


Dagen har varit lika lång idag som igår, fast idag fick jag mer gjort.

Skrivit en svenska reflektion över dem mänskliga rättigheterna
Hade seminarie i engelska om dem mänskliga rättigheterna (och jag var skitbra om jag får säga det själv)
Klippt och klistrat i mitt radioprogram, spelat in ljud här hemma, till programet och talat in berättar rösten
Städat ett stycke skitigt dagis, (vad gör man inte för några extra slantar?)
Och kollat på criminal mind, det sammanfattar hela min dag, för jag ahr faktiskt inte gjort något annat, eller jo duschat har jag faktiskt gjort! Och underbart det var!

Imorgon efter skolan, om, men bara om jag blivit klar med mitt radioprogram åker jag till staden en svänga med lisa, ska lämna tillbaka en julklapp och inhandla ett par också. Trevligt, jomenvisst!

Imorgon klockan 8 blir det luciatåg och frukost i gatan med töserna, mys som in i bänken!


men jag ska skriva ett arbete om julen nu (?!?) fattar fortfarande inte vad jag ska skriva men jag hitt la på nå ;)
annars för jag göra det i morgon bitti. FÅr upp i ottan, men jag är ändå vaken när klockan ringer.


Slutligen, TACK agneta som körde mig till skolan idag när bussen ÅKT förbi mig. Underbart snällt!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0