yesterday



igår var en sån kallad klockers dag!

Mysfrukost med familjen sen "nu är det jul igen 2" med yster. Sen kom annika avo och hannah. Så tog vi bussen till liseberg, och där var det sjukligt mycket människor fast dock är det väldigt mysigt ändå. Jag köpte jätte god fudge som jag sitter och mumsar på nu :) 
Så istället för att äta där så åkte vi hem till oss beställde pizzor och dem slank ner, MUMS calzone med vitlökssås! :P typ vid tiotiden åkte annika och avo hem, men jag övertalade hannah att stanna över natten :)

så vi satt och skrattade hysteriskt åt massa sjuka saker som vanligt. KLockan närmade sig tolv och då ville vi titta påm film, det blev the holiday, Mysig film, en riktigt feelgood film, och jude law måste vara det snyggaste som vandrat på denna jord (förutom robin B såklart)

Och i säng var jag klockan 4 , it was a very very good day!

Och nu sitter jag här, pluggar matte äter fudge och vill kanske jo, men lite, ta livet av mig! Skolan, sjuuuuuuuuukt jobbigt, men bara en sate lilla vecka kvar. Och visst kan jag klara det, och visst ska jag klara det, men sjukt tråkigt är det!

snart ska jag malin och sara kolla på film, för nu bestämde jag att jag tänker inte plugga mer matte! så detså.



vet att jag är dålig på att lägga upp bilder, men en dag när ni minst anar det, kommerni få ett inlägg fullt med bilder :)

i promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0