All the commotion

Jag är så ärlig att jag gick till polisen för att anmäla en stöld, jag tog någons oskuld! hahahahahahhaha så jävla bra

jobbat hela långa dagen idag, var där vid halv 9 och åkte där ifrån lite över sju. Jävligt trött kan jag säga, och min kropp orkar verkligen inte. min kropp har börjat säga ifrån, min sygg är helt åt helvete ocg mitt knä också, det är inte bra alls!

Vill också be om ursäkt till alla för i fredags, jag var en bitch, sur irriterad och ja, svår! var inte alls min mening att det skulle gå ut över er!

ledig torsdag fredag <3 så vääääääääärt! torsdag ska jag sova hela dagen och fredag ska jga till ullared, och shoppa gaaalet mycket julkalappar och massavis grejer:) blir lycklig bara jag tänker på det.


kings of leon - sex is on fire,                 omg den låten! han är vrålsexig dessutom

dude where's my car måste vara den skönaste film som någonsin gjorts.

men nu har jag ingenting mer att säga, och jag är übertrött!

så puss och kram och nyp i ihihih


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, det översta kommer från parlamentet - Per Andersson. Så roligt =D

Fin din blogg e, färg =D <33

2008-11-17 @ 17:53:15
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0