ångest

grattis, jag har tagit söndags ångest till en ny nivå!
helt sjukt hur dåligt man kan få sig själv att må. Har galet mycket panik över mitt kommande tidningprojekt, skriva om jävlarna på It/Data är ju jävligt spännande ´. eller jag ska ha någon koppling i min artikel om It/data sjukt irriterande! Föer jag har ingenaning om hur jag ska bära mig åt.
och nu är mitt älskade höstlov över så otroligt sorglig men det är "bara" 6 veckor kvar till jullovet! Måste försöka tänka positivt. Imorgon blir det jobbet direkt efter skolan, ja den arbetsmyran man är ..     not!


MEn iallfall idag har inte varit den roligaste dagen i mitt liv, var i hallen klockan nio hemma igen vid halv 11 köpte med oss godis frukost hem med frallor och massa gottit pålägg, efter det blev det sängdags igen, Det blev Batman filmen idag, och shize vad bra heath ledger var i den, inte något man bara säger för att han är död (vila i frid min kära) vilken otrolig prestation! han har alltid varit min favorit men detta var ju löjligt bra!!
 
pratade en stund med bella iidag med, johnossi hadevarit klockers igår iallafall, så hon var mer än lycklig och det gör ju mig allmänt glad, så hon piggade upp min förmiddag med att säga att hon kunde jobba med mig imorgon. Det blir massa godisätande i kiosk 19 för så många ifk:are är det ju inte där ändå!

men vetifan vad jag ska göra med detta tidningsprojekt alltså! paniken kryper på mig hela tiden när jag tänker på det, otroligt hetsigt! jag vill inte, vill vill vill INTE !

dagens låt : Just friends, Gavin Degraw

idag har ävenm varit depp över att jag missar gavin imorgon i stockholm, jag kommer till att sörja hela dagen imorgon, sjukt ledsen! Han är den bästa av dem bästa, om det är någon musik som hjälpt mig genom saker så är det hans musik. för hans texter är helt enorma, och man bara känner hur man känner igen sig i det han skriver. Så om du inte har hans album , "Chariot" eller "Gavin Degraw" DOWNLOAD! ja, man blir nästan lite kär :)


Men imorgon går min buss 08:44 så jag kanske ska dra mig tillbaka och drömma om miin robin´..

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0