gladfia

Detta har varit den bästa natten / dagen ever! Obama blev president :D tittade på valvakan hela natten :) jag sov 45 min och jag är fortfarande inte trött, helt otroligt! varit vaken i över 35 timmar snart och tröttheten har inte slagit mig än!

Natten var mysig och skön! jag hade mys själv inne på mitt rum, (låter kanske inte så party men dte var det) med en kaka och en flaska vatten, och min fin fina data :) och så pratade jag med patrik i över en timma, vi hade inte pratat på länge så vi hade mycket att prata om, typ hur ont jag har i min rygg :P 

Hela denna dagen har jag spenderat med mina bästa, julia lisa och julia, och dte kan helt enkelt inte bli bättre, och en dutt av viktoria med. Dagen har gått ut på att ta bilder, redigera bilder och skriva artikel:) och jag har bara skrattat hela dagen så nu kommer jag leva tills jag är 207 år :)

glömde skriva att jagf har fått så fina presenter av yster, (bara för att jag är den bästa lillasystern) en så söt skyddsängel som man kan hänga på sitt halsband eller på jackan eller nåt så man alltid har den med sig. Och en skitfin typ "plansch" när hon satt ihop en massa olika bilder på mig och massa andra, jag bara älskar den! Detta är ännu ett bevis på hur mycket hon älskar mig :) och hur mycket jag älskar henne också förstås. 

Jag har det bra nu, Lisa sa det till mig idag och det gjorde mig så glad, hon sa att du verkar så glad nu förtiden, du ler och skrattar. Du har blivit dig själv igen, och du har så rätt, det är mycket som funkar nu, maybe going back on track, jag hoppas innerligt det. MEn det betyder inte att ja inte saknar dig för det! Det gör jag mer än du kan ana.


idag har varit en bra dag, tillochmed mer än bra!

peace

Kommentarer
Postat av: Lollo

SÅ bra att han vann!! <33 =D

2008-11-05 @ 19:51:50
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: em

ja så jäkla bra!

2008-11-05 @ 20:26:26
Postat av: malut

din lille lyxlirare, du börjar bli en brat nu efter att jag skämmer bort dig med presenter ;)

kan inte visa nog hur mycket jag ÄLSKAR dig. (dvd) det vet du

2008-11-05 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0