godmorning sunshine


Yster kom in och väckte mig alldeles nyss, så jag har får sovit länge länge. Vaknade dock med hals ont, nare och lite huvudvärk. MEn det gör faktiskt inget solen lyser och det är en fin fin dag. Fast värmen från min stora säng är för mysig för mig att kunna gå ur den..  mmmh så skön den är!

somsagt igår var underbart, och det är ett bevis på hur ont i kroppen man har dagen efter! Men en 11 timmars resa var det jag behövde, det ända jag hade att tänka på vad om jag skulle köpa två jeans leggins eller ett par :) UNDERBART!


Och jag drömde sjuka grejer inatt, inte läskiga grejer men herregud! Det var helt galet. mer än så kan jag inte säga. hahah


men idag blir det mysmiddag med mina småpojkar mamma yster och agneta. MYYYYYYYYS!


kanske skriver mer senare, om det händer något fantastiskt, kanske inte så troligt men vi hörs av.

peace

Kommentarer
Postat av: Isabelle

JAG SAKNAR DIG OCH DIN SÄNG!!! <3 EMMA!? vad är det som händer? :(

2008-11-22 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0