live mighty


lång dag utropstecken! galet var i skolan nio och var nästan hemma halv sex. kan säga att jag är grymt trött just nu. men sova,nej det kan jag ju inte göra. äckel drömmar som väcker en minst två gånger i halvtimman, så det är inte party.
Men vad ska man göra? man får take it like a man helt enkelt. Skolan är ju inte så party det heller, röv mycket att göra med denna sate till tidning. Men på onsdag är det äntligen över.

och herregud! stackars anna.. Hon var hos tandläkaren idag, och då tappar saten en grej i halsen på henne?! :O GALET hon kvävdes fan nästan. Kan säga såhär att nästa gången kuttar jag honom, vilken jävla idioto!  jag lider med mårdi <3



You're a shining ember
I'll be shining armor
Just look up into my eyes
I won't let you
down

gavin degraw, det är det ända jag har att säga!


fuck you , fuck you very very much!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Synd att du tycker skolan är tråkig =(

Detta är det ända roliga jag haft i skolan på 1 ½ år

2008-11-17 @ 20:45:01
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: em

jag tycker itne att det är tråkigt, bara mycket!

2008-11-17 @ 23:08:15
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA anna! vi dödar alla tandläkare först innan vi ser till att allla fattar vårat motto med att leva :P

2008-11-19 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0