restored


Dagen har varit kul. väldigt mycket att göra men det får man ta. hade idrott idag, herregud det var längesen jag rörde på mig. Men louise och natha hade en kul lektion och jag var bara tvugen att vara med, för resten av klassen var gone with the wind.  MEn det var skojsigt, men jag tror att min rygg dödar mig snart!


och yster gjorde sin tatuering idag, och den blev större än jag väntat mig och plaserad på ett annat ställe än vad jag trodde. Men den är jättefin och orden är så sanna. tyckte dock att hon skulle skriva Emma är världens bästa lillasyster över ryggen, men inte det... :P

här får ni se en liten bild också :)



Och idag var första gången på tre veckor som jag och viktoria var u från varandra i två heeeela timmar. HAHA vi sitter nästan ihop :) och jag hade aldrig önskat att det vore någonannan än du stumpan!

Imorgon är det deadline och vi ska jobba röva av oss för vi vill vara lediga på torsdag fredag!
alla mina sinnen driver mig mot en heldags sömn på torsdag, ska knarka ner mig och bara SOVA, det är det ända jag behöver. För när det är ljust ute så drömmer jag inga äckel drömmar :) allt är planerat!

Med det sagt och med världens huvudvärk säger jag godnatt.


peace ladies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0