sate



Vad ska man säga och vad ska man göra?
Vem kan man lita på?
Min vän gick bakom ryggen på mig och svek mig nåt enormt. Det värsta är att efteråt hade hon ingenting att säga till mig. Hur tänker man då?
Jag undrar om du känner någon ånger och hur du kan somna på kvällen.
Du har gjort fel men det är jag som ligger sömnlös..
Jag är förvirrad och förstår inte hur du kunde göra så här mot mig.
Jag ångrar att jag lät dig komma så nära mitt hjärta, jag blev sårbar och du gjorde nåt som är oförståerligt
Hur tänker du?




jag tar det bara och är tyst.


who are you?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Emma du vet att jag finns här va om du behöver mig? <33 =)

2008-11-11 @ 21:31:24
URL: http://serpentino.blogg.seno.blogg.se/
Postat av: em

du är underbar

2008-11-11 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0