Walk on

o
haft en MYS dag idag.

först åt jag en mysig frukost med hela familjen, och sen ringde jag och väckte isabelle :)
Så hon traskade hit sen gick jag yster och bella ut på en underbar promenad i solskenet, och vi bara mös som bara vi kan göra. Som tur var tog yster med sig sin master kamera och tog massa fina bilder, så att alla ni kan få se lite också :)

Två saker ni måste tänka på när ni ser dessa bilder är : ett det var sjukt kallt och vi hade hur mycket kläder som helst på oss. två jag och bella hade inte sett varandra på hur längesom helt så det var mycket (!) flams.

    

          

         


A MATCH MADE IN HEAVEN,   LOVE YOU BABE


  

         

Kommentarer
Postat av: Isabelle

GUMMAN!! (L)

2008-11-23 @ 22:31:58
Postat av: Anonym

ser as mysigt ut!! Fina ni är tjejor!!

2008-11-23 @ 23:10:30
URL: http://hejunni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0