careface

försöker vara positiv, jag ler, skrattar lite. och ibland så känner jag att allt kommer att bli bra. Bara för några sekunder så känns det som vanligt. Sen blir jag påmind om detta självskapande helvete jag lever i. och jag känner för att bara börja springa. Springa så långt jag kan aldrig stanna, springa någonstans där ingen hittar mig. Hitta mitt eget ställe där jag får lov att vara mig själv, där ingen kan tala om för mig att det är mitt eget fel, eller vad håller du på med...

jag söker motivation, något som kan få mig att andas på riktigt igen.
och jag saknar dig så mycket så jag vet inte vad som är in eller ut. men jag känner att det tynger mig, för jag mår dåligt, jag kan inte förklara känslan som bara ältas på insidan. Det är inte okej..

Men efter något dåligt kommer något bra, sägs det ju, jag hoppas fortfarande på det!
Det är ju faktiskt lönehelg:) jag ska köpa mig ett nytt liv hade jag tänkt.

Stolt över mig själv idag, första tisdagen på många veckor som jag var i skolan hela dagen :) im doing goood! Dags för mig att sluta vara sjuk, ledsen och grinig. tro mig jag försöker verkligen. NI måste bara ha lite tålamod med mig.
Isabelle var hos mig idag iallafall, den underbara människan alltså, ingen kan någonsin ta din plats
!



Nu driver hela mina kropp mot helg, och höstlov, ÅÅÅÅÅÅÅH så härligt!

godnatt mina vänner och fiender


peace




 


Kommentarer
Postat av: Ax

<3

2008-10-22 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0