if you dont

har varit en underbar dag. Träffade tjejerna inne i staden idag, julia lisa och julia, en mysig fika och planering inför partyt på fredag :)

Och nu sitter jag och väntar på bellish och annish det blir en date på stan idag. För vi är ju bara så bra tillsammans, så enkelt är det bara. Det blir nog en bio med dem andra små som tar 21,15 bion haha

tänkte börja med dagens låt faktiskt och idag är den :
I cant make you love me med bonnie raitt

Turn down the lights;
Turn down the bed.
Turn down these voices
Inside my head.

Lay down with me;
Tell me no lies.
Just hold me close;
Don't patronize.

Don't patronize me.

'Cuz I can't make you love me
If you don't.
You can't make your heart feel
Something it won't.
Here in the dark
In these final hours,
I will lay down my heart
And I'll feel the power;
But you won't.
No, you won't.
'Cuz I can't make you love me
If you don't.

I'll close my eyes,
Then I won't see
The love you don't feel
When you're holding me.

Morning will come,
And I'll do what's right;
Just give me till then
To give up this fight.

And I will give up this fight.

men nu kom isabelle <3 så nu ska vi hångla!

peace

Kommentarer
Postat av: Bellish

jag gillar att hångla med dig och det vet du om!<3

2008-10-28 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0