preppy

jag var heeeeeeeeeela dagen i skolan idag :) tog bussen 20 över 4, jag är BRA!

Jag vill inte att du ska tro att jag inte saknar dig. Det gör jag såå mycket, den som jag kunde prata med som förstod finns inte kvar. i just miss you that's all..

har inte så mycket att säga idag, bara att jag är ett fett IG BARN! har matteprov imorgon och OMG jag ör så kass så det är sorgligt! 

nu ska jag kolla på one tree hill :) sen ska jag sova och det kommer bli underbart för jag har sovmorgon imorgon :D

och lisa min älskling, du vet att jag gillar det ;)

peace V

Kommentarer
Postat av: jinx

nu kan jag följa dig baby

2008-10-22 @ 23:40:29
Postat av: jinx

jag ser dig

2008-10-22 @ 23:51:10
Postat av: billy

du är sjuk...

2008-10-22 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0