vad är det som saknas?

Jag känner att det är något som saknas, man kan inte sätta fingret på vad det är. Det finns ett tomrum som ingen eller inget kan fylla. Man söker ständigt efter någonting, någon slags redogörelse eller något som kan fylla än med det som saknas. Nu när jag sitter och tänker på det mer och mer så undrar jag om detta hålet alltid har funntis. Detta eviga sökandet på bekräftelse eller vad det nu är jag letar efter. Och när man tror att man har funnit det, så är det som att en matta dras bort under mina fötter så att jag faller tillbaka igen till samma ställe.

Är det dags att kanske sluta upp med sökandet?
Försöka "leva" och må bra?
Glömma och förlåta?
Leva varje dag som den sista?

Eller vågar jag ens?
Släppa muren?
Kliva ut ur min bubbla, och bara släppa taget?

Allt jag vet i dags läget är att, hur många "vänner" man än har från början finns det inte många kvar i slutet.

Bella - finns inget liv utan dig
Malin - älskade storasyster
Anna - raring min, jag älskardig      
Malin- 
axan,du förgyller min dag på så många sätt

Det fins inte så mycket mer jag kan begära, jag vill bara att ni stannar kvar tills det allra slutet!



Och vad jag vet nu är att jag börjat åtta i morgon så mina vänner,

PEACE V

Kommentarer
Postat av: Malin Ax

Jag förstår exakt hur du tänker och känner, som vi pratade om förut. Du får mig alltid glad min kära emma, <3 hoppas vi ses imorgon som idag :) love you!

2008-10-20 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0