Gais

Jobbet gick bra! Vi var nöjda, jag och bossen.. Pappi hämtade oss för det tog så lång tid och vi missade bussen, så det blev pizza på vägen hem. En calzone med vitlökssås, MMMMMMMMMMH säger jag bara!

Men min dator bestämde sig för att sluta fungera igår så det blev inget blogginlägg, eller en socialemma för fem öre! Jag kollade på film och ett jätteläskigt program om flygplan. Massa olika flygplansolyckor. Jättebra att jag kollar på sånt, jag var ju inte det minsta rädd för att flyga innan....

Somnade sent igår, pratade i telefon i en timma typ. så jag somnade vid tre halv 4. Och mammi väckte mig vid halv ett och jag låg kvar till ett så jag är utvilad :)

Idag har jag städat mitt rum, jättemycket (!) hängt tvätt och tvättat så, jag är utmattad bara för det..

ååh va det är underbart med lov. Fast detta lovet kommer inte bli jättebra för att mårdi har bestämt sig för att bosätta sig i lerum för att tahand om sin syster. så det är sadface för min del. Men vi tackar gudarna för telefonen!



later

Kommentarer
Postat av: bossen

keep up the good work

2009-04-06 @ 22:53:25
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Annananaana

Tack gudarna !

2009-04-07 @ 13:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0