kariiiiiiiibien

"nästa vecka får ni vara utan lärare på torsdag för jag åker till karibieeeeeeeeeen, jag ska ligga på stranden och dricka rom&cola" FY DIG vilgot!

Fick världens jävla samhälls uppgift av Vilgot i torsdag, jag och joella har verkligen suttit med den hela dagen. SÅ jäkla mycket jobb.... Helt galet det tar aldrig slut!

Hade även Nationella idag i engelska, Det gick bra, jag och Joella rockade rumpa.
 
nu ska jag återgå till mitt telefonsamtal med Joella, vi ska göra klart samhällsuppgiften..    

sssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuucccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anha

vi är normala . okej ?

BRA <3

2009-04-02 @ 20:40:52
Postat av: joella

hoho. ville är för härlig. NAAAT. nej men han är rolig. men har ännu inte förstått att vi är slappa it-media elever och inte redo för en så stor uppgift.

2009-04-02 @ 23:27:37
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0