nu var det klart

kärleksdagarna är över, jätteskönt att ha det klar måste jag säga.

Idag blir det plugg, ska plugga filosofi har prov imorgon. Har en helt OK dag i skolan imorgon, bara ind-val mellan 2 och 4. Och dte är bara prov så, så snabbt jag är klar får jag gå och så helt plötsligt har jag helg. SUPERGOTT

Imorgon är det fredag, och då ska jag och bella umgås :) Hon ska sova med mig för vi ska upp tidigt och jobba på lördag. Halv 8 kommer TOmas och hämtar oss, så är det dags för olympia travet. Ska ändå bli kul, för dte är fint väder då blir det mer folk och så har jag isabelle med mig denna gången så dte går allting mycket fortare. 

Nu ska jag dra fram böckerna och läsa på altanen i solen.. Känner ni VÄRMEN mmmmmmhm me LIKE

puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0