olympia

Dagen har gått undan alltså! VI gick upp åkte iväg och kom hem. Det har varit många timmar men vi var så upptagna hela tiden att vi inte ens hade koll på klockan. Vi hade 160 platser att sälja, och vi sålde 179, tyckte vi var ganska bra jobbat, Vi sålde för 70.000 allt som allt, och vi fick rekord :) N Ö J D !

Kom hem och dog i duschen en stund, en ganska lång stund faktiskt. Funderade på att gå och köpa pizza men orkade inte gå dit bort. Så jag halvsov i soffan med min bok istället, lagom mysigt sådär med massa levande ljus tända. Bara jag och pappi hemma så vi har bara softat och små kikat på Robinsson. MEn det programmet är ju verkligen inte roligt längre, eller jag har typ sett två programm nu, men det har nästan börjat gå lite för långt tycker jag!

Nu ska jag sova, eller iallfall lägga mig. Börjar jobba halv ett imorgon, och jag vet inte ens vilka som spelar matchen!

GOTT! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0