rubrik

Dagen på jobbet är äntligen avslutat, kom hem för en kvart sen typ, hur skön dag som helst!
Jag unni och bossen tog arbetspasset idag, bara halv bemaning. Extremt mycket skratt, snopp och bajs prat, precis vad man behöver på en söndag.

Jobbar imorgon med, så det blev en riktig jobb helg + en dag till :) lönen i maj kommer ju inte alls vara fet eller så, lagom nöjd.

Resten av kvällen kommer spenderas med familjen och min bok och en middag som jag fasktiskt inte är särskilt sugen på, åt en äcklig bratwurst ellerhur det stavas för typ 4 timmar sen men jag är spymätt och rapar den fortfarande, sjukligt äckligt!

Nu måste jag tvätta mina fötter, goa converse fötter, USCH!

pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

hahah om
man läser ser det ut som att det står spuss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0