when you call my name

Madonna hela långa jäkla helgen!

Och jag måste säga att allt slit var så mycket mer värt på U2 än på madonna. Kvinnan hade mixat sönder alla sina låtar så jag blev mäkta besviken. Men hon vet hur man ska showa om man säger så, inte en enda person kan ha kunnat stå still under hennes konsert.

Efter en dryg 30 timmars helg så är jag slutkörd, och mitt knävärker en heldel, men vad gör man då? Går och lägger sig och sover hela dagen efter? Kommer inte på frågan! Senast klockan halv 7 i morgon går bilen mot tyskland. Kommer hem på torsdag mitt herrskap.

Puss och kram och nyp i skjärten, och gör inget som jag inte skulle göra medans jag är borta! OKAAJ?! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0