blanca

skön dag idag faktiskt. Malin väckte mig vid halv 12 typ. Men då hade jag ont i magen så jag låg kvar i en timma, och tack godegud för att jag gjorde det, för jag smådrömde att jag var tsm med ROBERT  :b haha
mysigt var det men sen steg jag upp och åt en macka :) Sen blev klockan helt plötsligt halv 4 och mamma hämtade oss så åkte vi och solade, mucho skönto! Fräknar har jag nu som bara den, kanske inte så jävla göllit, men bättre än att se ut som ett spöke..

Imorgon, eller ja, nu är det alla hjärtans dag, tilllåt mig att spy! helt onödig jävla dag. Och ja, jag hade sagt samma sak om jag hade en kille! Herregud, det finns alltså en dag som är "hjärtdag" HÖR NI INTE SJUKHETEN?
VI är ett väldigt bortskämt och ytligt folkslag. Och just nu gillar jag oss väldigt lite! VÄÄÄLDIGT LITE..

Så därför så kan jag tilllägna detta inlägg till min vapendragare anna mårdstedt.  you wanna be my valentine? HAHA
hon och tilda har döpt om dagen till glad skjut-mig-i-huvudet dagen, eller något liknande. otroligt passande! Ne men anna är det närmaste jag kommer en valentines date, hon tager vad hon haver, för det ante henne xD (absolut ingen annan kommer fatta det utan anna) Hon är den ända personen jag gillar idag. Så enkelt är det, och några undantag för sånna som är lika anti som mig.




Jag skriver mer när jag vaknar imorgon eller någonting, just nu blev det ideTORKA. Ska prata lite med christian innan jag somnar, han har en gåva att lugna ner mig en aning.

happy fucking valentines day everybody!

-

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha . så himla rätt ! :D

Ska du få din present nu eller sen?

Det är en pistol och en flaska sprit ;D(L)

2009-02-14 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0