killing me softly

alltid lika trevligt att vakna upp mitt i natten av att man svettas som en gris och det känns som att en boxningsmatch pågår i huvudet och att det BRINNER i hela kroppen, ställer mig upp går långsamt fram till fönstret för att öppna det får stanna påväg till fönstret och ni som vet hur stort mitt rum är inser hur illa det är att jag behövde stanna! Jag har inte ens två meter till mitt fönster knappt en meter. Öppnade fönstret slängde mig ner i sängen var rädd att jag skulle ramla påvägen tillbaka.. Somnade igen vaknade en dryg timme senare av att jag låg och hackade tänder, jag frös! Gud så jag frös, upp igen och stängde mitt fönster. Denna gången tog jag en tablett mot min vidriga mensvärk och huvudvärk. PARTY var det ända jag tänkte liksom.. allt är så jävla party nu för tiden!

vaknade och somnade om vartannat hela natten och sen hörde jag hur mamma gick till jobbet vid 6 tiden, då sjukanmälde jag mig. insåg att skolan kanske inte var den bästa idén för dagen. Drogade ner mig lite till tog tabletter och somnade om, vaknade när malin körde in huvudet i mitt rum och frågad eom jasg försenad eller om jag sov medvetet, medvetet sa jag och somnade om. Sen väckte hon mig igen innan hon gick till jobbet vid ett, vilket jag förtfarande inte förstår varför hon gjorde. Hon måste varit arg för någonting, för på ett och två smälldes dörren igen och min tv åkte ner från väggen. jag lade tvn på bänken och somnade om.

Gick upp klockan tre när pappa kom hem, och lade mig i soffan istället. nu drogar jag ipren,panodil och voltaren. Ändå så brinner jag, inget bra det här! nu har jag suttit här och skrivit detta och nu ska jag lägga mig ner och dö igen.

ååh gud om du finns, HEAL ME please

Kommentarer
Postat av: Malin

MEN NEJ! jag var inte arg för fääään. du hade ju inte satt fast din tv ordentligt jö

2009-02-27 @ 17:29:27
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0