klaaaar..

...nästan! Har gjort dem två sista frågorna typ helt själv :D nöjd!
Måste bara skriva lite till på sista frågan så är jag klar, men det är ingen idé att jag gör det nu för jag är uttömd.

Satt en timme inne hos grannen, barnen sov och albin snarkade jättehögt så jag hörde det till nerevåninigen. GALET och han är bara 6 år! Stackars kvinna som gifter sig med honom, hon kommer ha sömnproblem alltså. Månadens goda gärningen är DONE, göött.

Imorgon blire shopping, gott! lägger mina sista slantar imorgon, på kvällen bli det utgång med malin annika och förhoppningsvis mårdstedt :D (hoppas hoppas) För kid galahad spelar imorgon på henriksberg så det ska bli kul.

Fick reda på att mamma och pappa ska på en resa i maj, skönt för mig och malin dock, fast att jag är avundsjuk!
Måste ta tag i ullevi grejen också, måste kirra fast jobbet! Ringa frisören måste med göras, lön på onsdag, GOTT.

Nu blir det några avsnitt av Veronica Mars och sen sova time. Stolt över mig själv att jag inte sovit idag under dagen. Den nya läraren bad oss idag att skriver ner namn på en skylt och även vårat intresse denna veckan, eller ja, vad vårat intresse var just nu, och jag skrev SOVA såklart, behöver ingenting annat, Sömn löser allt..

Hörs imorgon mina små, PUSS

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0