oscarsgalan

hela långa natten och morgonen har jag kollat på oscarsgalen, så glamoröst och vackert. Fantastiska klänningar, snygga människor (speciellt robert pattinson) mycket glädje och tårar.

Jag grät som bara den när heath ledger fick sin oscar, och när kate winslet fick sin för bästa kvinnliga.
Och vilket bra jobb hugh jackman gjorde som värd för hela galan, jag imponerad alltså. Han är inte heller fyskam att titta på. MEn ett stort minus på galan var att zac efron och vanessa hudgens var med i sång numret med beyonce! jag tyckte det var sjukt pinsamt för dem passade verkligen inte in!

Bäst klädda för mig var Kate Winslet,Nathalie Portman och Anne Hathaway. FANTASTISKA klänningar men inte FÖÖR mycket som tillexempel Miley Cyrus. Hon ville vara lite för mycket prinsessa för min smak. inte någonting jag skulle sätta på mig iallafall! Och för det andra, vad gjorde hon där över huvudtaget???

(jag har tagit bilderna från www.perezhilton.com det är därför det är skrivet på dem :) )

LIKE:






DONT LIKE:




det var allt för nu, så enjoy!
-

Kommentarer
Postat av: joella

åh jag blev så glad för kate winslets skull! äntligen fick hon en oscar, efter sex nomineringar!

2009-02-24 @ 00:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0