sjukling

Det är verkligen inte kul längre att vara sjuk. Typ för ett par år sen var det ganska "skönt" att få feber någongång ibland för att slippa skolan, men inte längre..

Åkte till skolan imorse mådde helt konstigt, var på filosofin men sen orkade jag helt enkelt inte mer. SÅ jag tog bussen genom stan och hem igen, mamma bara tittade på mig och sa, gå upp och lägg dig. Tog hennes råd och gick och lade mig igen, vaknade vid 3 halv 4, gick ner för trappan bara det var världens ansträngning dog i soffan påväg till köket somnade om och pappa kom hem efter en stund. Och här sitter jag nu, feber ont i huvudet, och SJÄLVKLART så ska jag få min mens nu med, jävligt party!

Ska till frisören fredag morgon, hjälp mig bestäm, vad ska jag göra med håret? :/

Blont, brunt, rött, kort, långt ??
jag har ingen aning :(

ciao så länge
-

Kommentarer
Postat av: Raring

Det ska bli KORT OCH ILLRÖTT :D

ME LIKE <3

2009-02-25 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0