vely bad gurl

Åter liggandes i min säng, så fruktansvärt skönt. Mamma väckte mig imorse för hon var ledig så hela familjen käkade frukost vid typ 9 tiden :O ja jag vet jag är så duktig på att gå upp alltså. STOLT* Sen bar det av till marknaden och vi handlade lite, lämnade presenter till alexander som fyller år idag på självaste alla hjärtansdag.. Sen var vi feta och käkade på ibbes.
När vi kom hem för typ en timma sen dog jag och malin. Vi har våra dagar och denna dagen har varit lite för mycket kanske.. Det började i bilen med så mycket asflabb! NAUGHTY GYYYYRL typ dog vi av ett par gånger. Så när vi kom hem fick malin för sig att hon skulle lyfta mig. Så hon tog mig på ryggen  och sa : "hold on tight spidermonky" HAHAHAHAHAHAHA mamma tittade bara på oss och skakade på huvudet och malin säger, men mamma såhär gör dem i "twilight"  och jag dog åter igen fast på malins rygg!

Till kvällen kommer hannah kusin och don, och moster annika och avo :) trevligt trevligt. Så nu tänker jag banne mig sova tills dem kommer klockan 6.

PUSS
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0