glamour queen

... för hårprodukter som ni så många vet om. En produkt som jag använt länge nu är Schwarzkopf "dust it" sjukt bra!

  tror ni alla har sett den?!

men nu har jag börjat använda en ny produkt, från just Schwarzkopf såklart. det är deras nya spray.
Jag har varit nyfiken på den men inte orkat lägga 160kr på den. Men nu innan jul tänkte jag, en bra julklapp till mig själv.
Smart som jag är, så gick jag till mitt älskade bellbox i allum självklart. Och vet ni vad dem sålde det då/nu för bara 98 svenska riksdaler. helt underbart. Men det är inte förens nu jag börjat använda det. Men så bra det är! Mitt hår  blir helt fantastiskt. men detta använder man inte i hårbotten som man gör med "dust it" utan detta sprayar man liksom på håret.
Man får hur fint fall som helst, och håret blir så där gott att ta på. eller sådär som jag gillar iallafall, när det inte känns över lent,. Mitt hår blir super med detta spray så jag tänkte tipsa tipsa!

Nu hittade jag inte världensbästa bild, men ni ser hur den ser ut iallafall.
Glamour queen heter sprayen och jag lovar er ni kommer inte bli missnöjda!
Eller så kan man gå in och beställa den här..
https://www.bellbox.se/bellboxpc.htm

PUSS

-

Kommentarer
Postat av: Isabelle

FÖRLÅT för att jag glömde dig! Du är min blogg idol and you know it!

2009-01-05 @ 21:24:15
Postat av: Joella

jaaa partyparty! :D underbart att detta är året vi fyller 18.

2009-01-05 @ 23:38:56
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0