glatt jävla 2oo9

Börjar bli ruskigt trött på denna kropp någon gav mig för lite över 17 år sedan! SJUK, ja jävligt bra att någon uppfann det ordet engång i tiden. Somnade typ vid tre inatt, mådde helt okej liksom, lite huvudvärk men ingetannat. Sen slår klockan typ halv fem, fem. Då vaknar jag och tänker, SHIT jag måste vomera nu! (spy alltså) kul, jäkligt roligt med tanke på att skolan börjar imorgon klockan 10. Känns väl sådär att missa första skoldagen man känner sig lite dum då.
Mer information om natten vill ni inte ha, eller natten och natten. Morgonen, kan ha varit en av dem värsta jag upplevt, så ont i magen, asså det är obeskrivligt!

till sängen gick jag igen, gnydde över min mage. vaknade flera gånger.. men tillslut kom mamma in vid halv 1 tiden, du kanske ska gå upp och äta något. ÄTA NÅGOT?! är du galen kvinna?!? JAg går upp imorgon fick jag ur mig, men mamma öppnade upp mina gardiner och sa att jag inte kunde ligga där hela dagen, utan jag måste dricka någonting, ta en resorb sa hon (en brustablett som typ återställer kroppen). Sen gick mamma till jobbet. Sen vaknade jag när pappi kom hem från jobbet runt två typ. sen somnade jag igen. sen vaknade somnade jag typ om och om igen flera gånger. och sen drog jag mig själv upp ur sängen halv 6. Så jävla pepp är jag inför skolan imorgon!  Döda mig någon snälla!


Ruggigt irriterad nu när jag ser hur min 2oo8 kollage blev när jag laddade upp det på denna sidan,jättedålig kvalite! NOTHING IS GOOD TODAY:'(

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kollar du på Let´s dance? Vem tycker du är bäst, eller vem hejjar du på ?

2009-01-09 @ 21:25:15
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig helg sötnos!! :)

2009-01-09 @ 21:30:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0