kallt var det

... men ack så mysigt! jag drog på mig den stora pälsmössan mina skiiiiiiiiiii-pant som jag och syster sa när vi var små rediga sockar och mina "varmskor" pappi och jag tog dock inte stor rundan, utan jag ville gå vid kåsjön. OJ så mycket folk det var där! typ 300 pers som åkte skridskor och satt mitt ute på sjön och fikade. Pappa fick ut mig på isen (skrämmande) jag är livrädd för att isen ska gå sönder och pappa var självklart tvugen att skrämma mig ett antal gånger under färden över sjön. VI beundrade de stora husen, och vi pratade om framtiden och pappa kom till insikt att det faktiskt är detta året jag fyller arton, och jag tror han började känna sig lite gammal ;) Jag och far har många planer för 2oo9 och vi hoppas på ett framgångrikt år.

Känner mig fortfarande inte helt hundra, så det blev ingen tjejmiddag för mig idag hos julia :( utan det blir en film i sängen med malin och johansson, allmänt slappa är ett bra ord att beskriva oss med!

berättar ni berättar jag :)

Vad har ni för förhoppningar för 2oo9?
Några nyårslöften?
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0