nobelodio

ingen utgång igår, mamma fick ett mindre anfall så jag stannade hemma. Det blev film och sen började jag läsa om när jag hör din röst, läste klart den och fortsatte med ljudet av ditt hjärta. dem är för bra för att vara sanna! Så jag somnade vid 5 inatt, men idag var jag ledig så det var lugnt. Gick upp vid tolv och städade hela lägenheten. I know, jag är snäll dotter!

Nu är jag ensam hemma oxh bara ligger i soffan, det kommer bli en lugn fredag kväll. Måste spara krafterna för imorgon, den stora 18 festen. Det kommer bli sjukt roligt, träffa sarah och emma igen med :D Det kan bli en mycket intressant kväll. Så kommer viccy med MYCKET trevligt


Tänker på dig lisa mitt hjärta, du vet vart jag finns om du behöver mig <3

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0