realise

Imorgon är jag fri :) soft första dag i skolan för mig i alla fall, från klockan elva till tolv . Jag tror att jag ska sola imorgon efter skolan, jag menar varför inte? Denna helgen har varit skön med extremt stora bokstäver, förutom sjukan då vill säga. MEn helgen har mer varit tillfrisknads dagar liksom. För att se hur bra jag blivit. :) Det blev lite let's dance fredags kväll, sen tror jag att jag somnade (?) lördag gick jag upp vamlig tid typ vid tio, vilket jag inte gjort på jag vet inte hur länge. Åkte med pappa till marknaden för malin skulle åka till trollhättan (tror inte att det stavas så!) och mamma skulle jobba lite senare så vi drog iväg själva. Kanske jag inte var riktigt redo för, men begäret att åka till allum också var alldeles för stort, och nu undrar ni, vad lockade lilla emma till allum ?! "Ljudet av ditt hjärta" såklart, vad annars? Jag inhandlade boken och kunde inte vänta på att få börja läsa den. När jag kom hem kände jag att min kropp var troligtvis inte redo för mathandling och allt vad det innebär. Jag DOG på soffan, knappt med livet i behåll!
 
Resten av helgen har jag och pappa varit ensamma hemma, och vi insåg idag att två dygn var lite för mycket tillsammans om man säger så. Vi är lite trötta på varandra, men är det inte så det ska vara mellan en 17 åring och hennes gubbe till far? Jo, det tycker jag!

Har 100 sidor kvar i min bok nu, tänkte njuta av 5o,st sidor till idag, resten ska jag ta imorgon, jag vill inte att den ska taslut!

Jag har lite bra nyheter, men dem är inte helt officiella än, så jag tar det mer nästa vecka :)  men det ser ljust ut vid horisonten min vänner, väldigt ljust!


pussar&kramar

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0