hajhej HEEEEIPA

tjong i medaljongen, förra veckan var vild om kanske inte en av dem bästa i mitt liv. Om jag skulle skriva om hur hela hultsfredsfestivalen var ja, då skulle jag få sitta här i en vecka ungefär. Vilket jag inte riktigt orkar om jag ska vara ärlig. Jag har sett några av dem bästa artisterna i världen, jag har njutit av varenda sekund av alla konserterna.  ett ända minus var kylan. OJ vad jag har frusit! Det har varit helt insane ,med typ minus grader på nätterna. (jo, jag vet att det inte var liksom minusgrader) men det kändes så iallafall. The killers, Kings of leon, Franz Ferdinand, Mando diao, The sounds, Erik hassle och så många många fler. Jag säger bara, *PRAISE THE LORD!* Detta har varit den bästa veckan hittilas i mitt liv. Och vårat älskade tält som några jävlar drog sönder och tog våran cider, ja , jag var arg där ett tag också!  Men det löste sig tillslut ändå. Förutom kylan och tjuvarna så har det här varit en fantastiskt lyckad vecka. Vårat camp betod av Jag syster yster, unni, jessica,maria,magnus, otto, kalle och veganerna. Ett ganska bra gäng måste jag säga.

videor och annat kommer senare när jag orkar. nu ska jag ta en promme med mårdi.

Så här såg jag ut på festival :P



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0