inte idag

igår bestämde jag mig för att inte följa med till kåsjön, jag ville sova längre än till 9.
Så christian ringde och väckte mig halv 1, jag somnade om efter det och gickupp runt halv 2, tog mig en välbehövd dusch, och nu sitter jag här och fular mig, mer än vanligt.

Ska ta bussen in till staden snart, ska handla lite bra kläder tänkte jag, och idag ska jag och syster BANNEMIG hitta varsin hatt! VI letar och letar men jag tycker att jag ser ut som peter pan eller robin hood. Men det är Nummer 1 på min inköpslista idag. Sen klockan sex ska vi träffa jessica och maria, vi ska prata lite hultsfredsplaner. Mindre en en vecka kvar nu, helt fuckin GAAAAALET!

Men vi är redo, ååååååh så redo!
Nu ska jag sätta på mig kläder, käka frulle eller lunch eller middag vad man nu kallar det första målet mat på en dag klcokan halv 3 (?) anyhow...


PUSSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0