vilken dag!

gick upp vid nio och lagade frukost till familjen, väldigt ambitiöst av mig faktiskt. SEn tog jag malin och bella bussen in till staden. För Anna försov sig som vanligt, så hon kom in en timma senare.

Det var Liseberg för hela slanten, och alla normän och danskar OCH tyskar. En jävla massa folk plus en jädrans massa regn. Men oj vad vi har haft roligt! Åkt massa, skrattat över mycket och ättit massa ben&jerry's glass såklart.

Samtalsämnena för dagen har varit, vad man kan lapa och inte lapa, och på vad för olika sätt man kan lapa. hahah fråga mig inte vart det kom ifrån. Den stora frågan är om anna har lapat nu senare i kväll eller inte, för hon skulle nämligen ut med gamla kompisar.. HMM , det får jag veta tidigast imorgon vid 4 då hon kommer in till ullevi.

Och nu undrar ni, hmmm (?) vad ska vi göra på ullevi i morgon? jo förstår ni, underbara fantatiska U2 spelar imorgon på våran alldeles eget Ullevi! I kiosken imorgon jobbar :

Isabelle
Anna
Victoria
Julia
Unni


Fantastiskt gäng, i agree! Det är liksom jag som har handplockat dem ;)´

Börjar jobba elva imorgon, så det blir många timmar, så nu blir det sömntåget för mig som gäller, TJINGELING

Kommentarer
Postat av: BELLSIBUS

MOHAHAHAHAHA! Lapning är något som alltiod ska finnas på min meny ialla fall! Just nu är jag väldigt sugen på aott lapa lite b&j glass!

2009-08-01 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0