älskling det är bra nu

haft en skön eftermiddag alltså. Julia och Astrid kom och vi åkte och käkade på oves, GÖTT MOS!
efter det åkte vi till murins och köpte tyg som astrid ska ha till klänningarna hon ska sy i studenpresent till julle. Sån himla kul present! Vill med kunna sy bra!

Efter det så lärde dem mig hur man räkna ut ekvationssystem och lite smått och gott. Har provet på Tisdag, känns väl inte jätte pepp, men jag måste klara det! MÅSTE verkligen! Får ju tusen kronor om jag gör det, så jag MÅSTE, inte bara för pengarna utan för mitt medel, det kommer sjunka sjukt mycket om jag får ett IG. Och det vill jag inte!

Nu är jag nyduschad och nyäten, revbensspjäll med vitlöksbröd, MUMS! Andedräkten är kanske inte så party, men tur att jag bara ka vara hemma i kväll och bara sova och njuta av att jag inte jobbar imorgon! Första helgen på länge faktiskt, urskönt.

Imorgon kommer delar av släkten hit, mys mys, med grill och förhoppningsvis sol (?) Man kan alltid hoppas. Nu ska jag sätta på en film!

Massa kärlek

Kommentarer
Postat av: Joella

håller tummarna för dig emma, med provet. <3 plugga på, jag vet att du kan.

2009-06-06 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0