bästa dagen på länge

Asså denna dagen har varit kanon bra! FIck reda på mitt engelska betyg och samhällsbetyg! MVG i engelska :D :D :D, (sååååååååååå GLAD) och VG/MVG i samhäll, det är bara ett preminärt betyg i samhäll nu, för vi ska göra FN-rollspelet nästa termin istället. Så Ville sa att jag troligvis skulle klara av att höja mig till MVG iunder Fn rollspelet! ASSÅ fatta, jag är ju duktig i skolan, jag blir fan chockad själv!  (mamma och pappa med)

Efter att alla mina fina tjejer också fått reda på sitt, var vi tvungna att fira, så det fick blir glassbaren i sävedalen, suuuuuper gott verkligen! Vi mumsade i oss glass och begav oss tillbaka till allum för att byta buss.

Nu sitter jag ny duschad och skön här på malins rum, för mitt är så äckligt, riktigt ostädat alltså. Jag blir nästan äcklad av mig själv!

Malin åkte ju till grekland i morse, fuskigt jag vet, men jag överlever nog!

Nästa inlägg ska ni få se en liten surprise, sanningen är att jag åkte inte hem från allum med en gång ;)  Snart så ska ni få se :P

Kommentarer
Postat av: joella

1. är så stolt över dig! :D :D

2. glassbaren var HIMLEN. ser det ut så där uppe? hoppas det.

3. städa rummet. bara gör det. jag ska också göra det annars tar mamma mina pengar buhuuu.

2009-06-04 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0