mys på extremt hög nivå

Nu är det verkligen sommar på riktigt!

Eftersom jag skulle hålla min borta från solen igår, så följde jag ju först emd mamma och handlade, sen åkte hon, då ringer alle så jag följde med honom bort till pizzan. Sen efter någon timma kom julia och astrid, vi åkte till allum, för jag skulle lämna in min check, som mitt jobb envisas med att betala ut min lön på. GRRR! Den lågg på 2000 kr, denna månaden det måste man väl vara nöjd med. Fick åka till kassaservice och lämna in den men det gick fort. Sen helt plötsligt så kände jag för att handla typ grejer. Herre vad jag handlade! Skor, tights, linne, bh, tunnika, läppstift. Nöjd efeter som att grejer var på rea :)

På kvällen så fick julia en snilleblixt. Vi tar båten sa hon och det gjorde vi. Jag julia, malin, linda och zäta. Och sen så pandlade jag och julia tillbaka efter en stund och hämtade en malin till :)

Vi hade så mysigt när vi satt där med våra filtar hade musik och rökte vattenpipa.
Jag och julia hittade en båt, som troligtvis är teds båt som blev stulen förra sommaren, så vi var ganska nöjda måste jag säga!

Här kommer lite bilder från kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0