dygna

ja varför inte? jag har för tusan gått och lagt mig vid tio tiden varje kväll om inte tidigare dem sista två veckorna bara för att orka gå upp på morgonen, men inte imorgon! För jag är ledig :D

Så jag tänkte sätta på en film fast jag ville kolla med text så det fick bli den som jag har med text hiiiih TWILIGHT, jaja! jag har sett den många gånger men det är en njutning i sig att bara höra hans röst. HERRE vad sjuk jag låter men men så är det. Om jag har tur så drömmer jag om den sexigaste mannen på jorden i natt också!

Hörs imorgon eller efter filmen :)

 JA TACK!

Kommentarer
Postat av: joella

SKOJAR DU? DOG HON AV PRAT OCH SKRATT? omg...Alltså herregud nu blir jag livrädd för skidor.

2009-03-19 @ 23:39:41
Postat av: malin

heheheheheh.. menar du att du vill drömma om alles pappa?? heheh...hhahahe..

2009-03-20 @ 15:45:18
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: malin

heheheheheh.. menar du att du vill drömma om alles pappa?? heheh...hhahahe..

2009-03-20 @ 15:45:24
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0