idag hörde jag en låt

en låt som jag och en jag kände hade som våran låt. 

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make you sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say..

Damn vad minnen kom flygandes tillbaka, och jesus vad jag saknar dig! Så, med det sagt.

Dagen har varit b r a! Bättre än väntat faktiskt, med den tre timmar långa webbdesign lektionen trodde jag ju som vanligt att jag skulle hänga mig i datorsladden, men ICKE! Jesuscristus jag gick ju inte ens in på bloggen för att skriva "DÖDA MIG?!" jag fick faktiskt mycket, mycket gjort och jag är nästan klar med min hemsida :)  som jag självklart kommer att dela med mig av när den är klar. Förvänta er inte mycket, men klart G iallafall!

Helena min kvinna, var på möte med ungdomsmottagningen idag, angående visitkorten och filmen och allt vi gjort till vårat kärleksprojekt. Eftersom att vi utsäger oss för att vara ungdomsmottagningen i våran monter så har vi gjort allting utifrån ett "ungdomsmottagnings" perspektiv. Och dem älskade tydligen våra visitkort, vi fick mer kondomer, och dem vill kanske (?) köpa designen vi gjort till visitkorten. Min grupp rockar så jävla mycket rumpa!

Så jag är N Ö J D! eller kanske till och med lite mer än NÖJD! jag är happy helt enkelt, inte ens mattelektionen gjorde mig ledsen idag, bara sjukligt irriterad för en stund. Men sen kom födelsedagsbarnet in och jag blev glader igen.


Unnä fyller kvinna idag, tycker dock att hon varit en redig kvinna länge, men idag blev det liksom lagligt att vara så coooool som hon är. så grattis din skrutt! you know i lööv ju!

Nu känner jag inte för att skriva mer, så vi HÖRS!

ps; har bara en lektion imorgon mellan halv 11 och tolv, ville bara vara sådär lite retsam. Det blir en emma viktoria dag imorgon hoppas jag.

KÖSSMIG

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHha, naaw babe. I lööv u 2!

2009-03-25 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0