jesus

vad mycket som har hänt det senaste.

I fredags så sydde min grupp i skolan våra dräkter, klamydia, gonorré, kondylom och HIV, sjuk kul måste jag säga. Dem kommer se helt galna ut verkligen. Och fredags kväll stannade jag hemma med mammi och pappi, vi åkte till ica och handla revben :) och åkte sen till mormor. OCh när vi kom till mormor så bad hon mig gå och hämta ut pengar, för hon vågar inte göra det själv. Så när hon gav mig kortet så sa hon, var försiktig så att ingen hoppar på dig, det är farligt där ute! Jag försäkrade henne om att jag var stark som en man (samtidigt som jag spännde mina muskler), och att jag skulle klara mig alldeles utmärkt. då fnissade hon mot mig som bara min mormor kan göra, och tyckte att jag var jätte cool. haha När jag kom tillbaka så satt mormor och mamma och pappa i köket, och mormor såg väldigt otålig ut. Jag frågade henne om det var någoting hon väntade på eller så, och då var det faktiskt Glamour på tv:n som hon missade och det var ju så himmla spännande för att någon skulle faktiskt försöka döda någon..  så hon tog mig snabbt i armen och drog mig med ut i tv rummet när mamma sa att det var ju okej om hon ville gå ut och kolla på det för dem kunde ta hand om räkningarna själva.

Hon är så söt min mormor, för hon satt och förklarade allting för mig. och när pausen kom jo då började hon fråga mig om skolan, att hon tyckte det var så spännande att jag började utvecklas till en fin kvinna. hahah KVINNA!

Efter besöket hos mormor så kte vi hem och käkade, mös framför tvn med let's dance och jag bara kände hur lyckligt lottad jag är. Så ringde Helena mig under kvällen och sa att kondomkungen ville sponsra oss emd 600 kondomer, jag blev överlycklig. Detta visar åter igen hur fruktansvärt GRYM min grupp är!

Lördagen kom och pappa väckte mig med frukosten klar, så vi hade mys frukost jag pappa och mamma, för malin var hos annika i trollhättan. VI gjorde oss iordning och åkte till staden, hittade inga tights men mamma och pappa köpte sin resa, och sedan mötte vi upp malin i staden. Sen åkte vi och träffade min nya kusin MOLLY <3
detta underbara barn, jag är totalt såld på henne, först var hon självklart reserverad, hur konstigt som helst att det står fyra människor och stirrar på henne och låter som små bebisar och vill ta på henne. haha
Men sen så höll jag henne jätte länge, och vi satt och lekte på golvet och hon log sådär mot mig så mitt hjärta bara smälte, och jag började nästan gråta!

Lördag kväll åkte familjen till tahult till moster med man och så var kusin hannah och Don där med.  Don imponerade med sin ny lärda svenska,han börjar bli riktigt grym alltså! Vi käkade sjukligt god mat och sen kollade vi på melodifestivalen. Otippat vem som vann men jag tyckte det var lite kul :) bättre än att carolin af ugglas vann iallafall!

Söndag kom och jag och pappa åkte på ärenden i morse, köpte typ till dräkterna i skolan, körde tyget till Helena i mölnlycke och bara njöt av solen och dem 7,5 graderna vi haft idag!

´Fast kvällen blev lite värre när min lärare ringde hem till mig flr att berätta att jag har 30 % frånvaro från skolan, var av 27% är anmäld. SÅ frågade hon om jag varit mycket sjuk, jag typ : eeh ja som sagt 27% är anmäld, och när den är anmäld så har jag legat hemma och varit sjuk. Dem tror att jag ljuger. om jag hade ljugit om att jjag var sjuk hade jag inte haft 3% oanmäld frånvaro!

GALET! nej men nu får det helt enkelt bli så att jag får inte stanna hemma mer, oavsett hur mycket feber jag har eller hur mycket jag än spyr, jag ska gå dit i vilket fall och smitta alla (Y) PERFEEEEEEEEEECT!

nu blir det en varm dusch och sen funderar jag på fan att lägga mig, dagen som var så bra blev precis så dålig!

HEJDÅ
-

Kommentarer
Postat av: joella

oj jäklar! läskigt att dem ringde idag på en söndag liksom och inte väntar till måndag ens. :/

2009-03-15 @ 22:10:36
Postat av: unni

Våran grupp äger & det gör Caroline af ugglas också!!!!!

2009-03-16 @ 17:34:14
URL: http://hejunni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0