lördag

Åkte med pappa på morgonen till allum och marknaden och till alexander. Mamma skulle jobba kvällen och pappi skulle till joel på kvällen, så jag och malin var ensamma hela kvällen.

Så vi åkte till ica för att köpa tacoskal, men när vi kom till ica kände inte malin för tacos längre, så vi köpte jordnötssås så vi gjorde egen satay när vi kom hem. Kyckling, ris och jordnötssås. Blev mucho gooodo!

Sen kom Johansson, vi började prata Vårat 18 års kalas, ett ganska bra tag kvar men vi började skriva upp alla gäster typ. FÖr det var ju "earth hour" så vi släckte ner och tände MASSA ljus, så mysigt verkligen. Vi skrattade och skrattade, hade så ont i magen efteråt alltså!

Kryckmongot som man är så hoppar jag förfullt på mina kryckor men försöker gå utan men detgår icke bra, inte bra alls!
Och jag ska tala om för er, vilken JÄKLA träningsvärk man får i armhålorna typ, jesus kristus! Armarna är döda..

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0