no problemo

inga problem för mig att somna om igår inte.. Har sovit ungefär 12-13 timmar. SJUKLIGT säger min pappa. Kanske håller med honom en aning. Men nu sitter jag här igen. och är trött som en ko! Ja jag har faktiskt hört att kossor är ett väldigt trött djur sådär i allmänhet.

Blev solning idag efter att skolan slutade vid 11, sjukt kul mattelektion måste jag säga. VI bara skrattade hela tiden, gjorde MASSA matte verkligen! Fick massa nya fräknar idag, kanske inte så jättekul, men inte lika blek och ofräsh som innan :) Efter solningen åkte jag mor och malin hem, mamam duschade bara och åkte i väg till jobbet. Syster och jag gjorde kycklingsallad, den blev sketagod. och just då log solen på mot våran altan så vi satte oss där ute och käkade med brillzen på. Sjukt mysigt, tyvärr så flummar malin alltid över, och blir som en fnittrig 3 åring som precis typ upptäck mat för första gången. Så jag kunde inte äta i ro :b hahah Sen gjorde malin kräm, har inte ätit det sen jag var typ 4 år eller nåt, det var oerhört gott! Nu snackar jag med bella, och hon kommer nog över senare för att dö lite i min säng, hon är alltid välkommen! Det roliga är att hon säger typ, "jag kommer nu" och då vet jag att om sisådäör 45-60min öppnas min dörr. och en liten murvel säger JAA VET JAG ÄR LÅNGSAM!  Åh vad jag älskar isabelle!

Funderar på vad man ska käka till middag idag, eller om jag ens ska käka middag?! aja anyhow..

KÖSSMAJ

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0