söndag

Vilken dag so far alltså!

Tog bussen med typ alla imorse klockan halv 11, mötte folk på heden så vi begav oss till "gamla ullevi". Time för utbildning, sjukt tråkigt! lärde mig inte så mycket nytt om man säger så.  -"Visa ínte långfingret för någon, det kan vara provocerande" hahah okej då vet jag det?!

Fick däremot veta att kisosken är på supporter läktaren, så det är fett bra. Då får vi jobba på typ ALLA matcherna för supporters finns det ju alltid ;) haha 

Schemat för året är ALOT! verkligen jätte många matcher plus vanliga ullevi på det och åby. Emma is gonna die........ OF MONEY moaaaHAHAHAH. Nä nu gick jag för långt igen, men det blir mycket nu framöver men det har jag valt själv. Just nu känns det faktiskt bra, så jag ärstolt över mig själv om jag kommer att kunna hantera allting.Att vi har typ världens bästa arbetsgäng så kommer ju arbetet bara svuscha förbi. ååh im longing för saturday to come, i wanna work work work! Men snart så :)

Och idag välkommnar vi den sjuka träningsvärken i mina armar och mitt uppsvulna knä, kalas fint!

Imorgon har jag medieproduktionsprov, PARTY. Får läsa igenom häftet nu och pray before i go to sleep. Bella kommer imorgon så jag ska hjälpa henne med engelskan och hon ska hjälpa mig med matten, (Y) PEEEEEEERFEKT! Prov på tisdag :( inte party.. Nä nu ska jag hoppa vidare, sova snart med, ruggigt trött halv 8 bussen imorgon, ännu mindre party!

Puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puuss puss puss puss puss puss puss puss

Kommentarer
Postat av: unni

jag är också as sugen på att jooooooobaaaaaaa

2009-03-30 @ 11:28:53
URL: http://hejunni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0